Обмін та повернення товару

Гарантії

Відповідно до законодавства України існують ситуації, в яких ПОКУПЕЦЬ може повернути куплений товар:

  • Товар несправний має приховані чи інші дефекти (вина виробника);
  • Ви замовили та придбали товар, керуючись недостовірною інформацією. Обмін та повернення належної якості.

У разі обміну або повернення товару належної якості, коли товар не має недоліків, і просто не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном та розмірами;

Заміна товару на аналогічний товар відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", можлива лише за дотримання таких умов:

  • З придбання товару минуло трохи більше 14 (чотирнадцяти) днів, крім дня купівлі;
  • Товар не був у використанні, не розкривався, тобто новий (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
  • Збережено товарний вигляд та споживчі якості товару;
  • Збережено ідеальну упаковку, пломбу, ярлики, товарний чек та іншу супровідну документацію.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991р. N 216 це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизну, панчішно-шкарпеткові вироби, перопухові вироби, дитячі, м'які, надувні та гумові іграшки, товари для новонароджених тощо.

Якщо на момент заяви Покупця про заміну, аналогічного товару немає в наявності, Покупець має право обміняти на будь-які інші аналогічні товари, які є в наявності з наступним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний товар. першому ж надходженні відповідного товару у продаж.

У разі обміну або повернення товару належної якості (необхідності повторного виїзду на адресу Покупця), Покупець оплачує додатково за забір товару від Покупця.

Також з Покупця утримується банківська комісія 1-2% за повернення грошей за безготівкового розрахунку (надсилання грошей через банк).

Покупець може самостійно доставити (повернути) товар у місці, обумовленому менеджером магазину. Відповідно до ч. 3 статті 9. Закону України "Про захист прав споживачів" при поверненні грошей на товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі, зазначеної у розрахунковому чеку.

Гроші повертаються Покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги (в письмовому вигляді, вказуючи причину повернення), а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж 7 (сім) робочих днів з моменту письмового пред'явлення вимоги.

Покупцеві буде відмовлено в обміні товару на новий, аналогічний або повернення грошей, якщо:

  • З моменту купівлі товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • Товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто був у використанні;
  • Під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження, заміна деталей тощо);
  • Порушено комплектацію товару. Покупець може відмовитися від поставленого товару, якщо доставлений товар відповідає тому, що було замовлено. При цьому витрати на доставку Покупець не сплачує. Якщо товар несправний (вина виробника).

Несправність виявилася перед початком використання товару:

  • Товар був у використанні, тобто. є новим (товар у ідеальному стані, збережено всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався);
  • З дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі.

Ви звертаєтесь до нас із проханням замінити товар на новий. За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6. ст. 8 Закон України „Про захист прав споживачів” становить 14 днів.

Модули для Opencart